Masz problemy z dodzwonieniem się do Twojej przychodni?
Skonsultuj się online z lekarzem lub pielęgniarką bez wychodzenia z domu. Usługa dostępna 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Jest po godzinach pracy przychodni, jest święto lub z innego powodu nie możesz skontaktować się ze swoim lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)? Wypełnij online formularz zgłoszeniowy i zarejestruj się na e-wizytę lekarską lub pielęgniarską.
E-wizyta może odbywać się przez Internet (np. wideorozmowa, czat) lub telefon. Musisz mieć komputer z kamerą i głośnikiem, jeśli chcesz korzystać z e-wizyty na czacie.
Dzięki niej możesz m.in.:
- skonsultować niepokojące objawy lub złe samopoczucie
- omówić wyniki badań, np. poziomu cukru czy ciśnienia
- poprosić o e-receptę na leki, które stale przyjmujesz w przewlekłej chorobie
- zapytać o dawkowanie leku
- otrzymać poradę medyczną
- otrzymać e-zwolnienie.
Dokładna instrukcja krok po kroku, jak skorzystać z e-wizyty, znajduje się pod tekstem.
Aby zapisać się na e-wizytę trzeba wejść na stronę https://pacjent.gov.pl/ewizyta. Po wypełnieniu formularza, który znajduje się pod linkiem: https://pacjent.gov.pl/ewizyta na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość, jak połączyć się z lekarzem lub pielęgniarką za pomocą komputera, laptopa lub przez telefon.
Po wypełnieniu formularza na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz wiadomość, jak połączyć się z lekarzem lub pielęgniarką za pomocą komputera, laptopa lub przez telefon.
Pamiętaj jednak, że od momentu wysłania przez Ciebie zgłoszenia do e-wizyty może minąć trochę czasu, w zależności od liczby dyżurującej kadry medycznej i czekających pacjentów.
Informację o terminie e-wizyty otrzymasz przez SMS. Szczegóły dotyczące połączenia otrzymasz w wiadomości e-mail, kiedy nadejdzie Twoja kolej i pracownik medyczny będzie na Ciebie oczekiwać. Niestety, jeśli przepadnie termin Twojej e-wizyty, wrócisz na koniec kolejki.
Więcej informacji na temat e-wizyty znajduje się na stronie https://pacjent.gov.pl/ewizyta